Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka
Selingerová, Jana ; Měsíčková, Michaela Vítek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou, jejíž úspěšné fungování je základem pro nalezení cesty k zákazníkovi. Teoretická část shrnuje pojmy, které nastiňují důležitost firemní kultury pro úspěšné podnikání. Poznatky z teoretické části práce jsou následně využity v dalších částech práce. Analytická část sestává z analýz a dotazníkového šetření, jejichž úkolem je odhalení problémů a nedostatků. Poslední část práce obsahuje návrhy na vylepšení stávající situace.
Návrh marketingové strategie
Schwarz, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie společnosti GN s.r.o. se zaměřením na marketingový mix. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se budu věnovat vymezení základních principů tvorby marketingové strategie, sestavení marketingového mixu se zaměřením na produktovou cenovou, distribuční a komunikační politiku a analýzu marketingového prostředí. Části analytickou pak bude provedení analýzy současného stavu společnosti. Návrhovou částí pak samotný návrh marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Novák, Martin ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se autor zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu podniku KMS s.r.o. Práce se skládá ze tří částí. První část je věnována teoretickým poznatkům z oblasti marketingu. V praktické části dochází k aplikaci teoretických poznatků, za pomocí kterých je analyzován současný stav společnosti. V poslední části jsou zobrazeny autorovi doporučení a návrhy na zdokonalení marketingového mixu společnosti.
Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu
ZELENÁ, Adriana
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu nově vznikajícího společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu, jenž vstoupí na trh v Humpolci. Toto téma jsem zvolila zejména proto, že bych ráda pozvedla kulturu kaváren. Dalšími důvody jsou zájem o gastronomii a marketing. Kvalifikační práce se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část je vytvořena z rešerše porovnávající postoj různých autorů. Další kapitolou je metodika, v níž jsou definovány cíle práce a výzkumné otázky. Dále jsem přiblížila metody používané během marketingového výzkumu. Těmi byly focus group a vlastní pozorování. Praktická část se zabývá interpretací dat získaných během marketingového výzkumu, popisem lokality, analýzou potenciálních zákazníků a konkurence. Následuje návrh marketingového plánu nové kavárny. V samotném závěru bude odpovězeno na výzkumné otázky a taktéž shrnu celou práci.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Novák, Martin ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se autor zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu podniku KMS s.r.o. Práce se skládá ze tří částí. První část je věnována teoretickým poznatkům z oblasti marketingu. V praktické části dochází k aplikaci teoretických poznatků, za pomocí kterých je analyzován současný stav společnosti. V poslední části jsou zobrazeny autorovi doporučení a návrhy na zdokonalení marketingového mixu společnosti.
Návrh marketingové strategie
Schwarz, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie společnosti GN s.r.o. se zaměřením na marketingový mix. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se budu věnovat vymezení základních principů tvorby marketingové strategie, sestavení marketingového mixu se zaměřením na produktovou cenovou, distribuční a komunikační politiku a analýzu marketingového prostředí. Části analytickou pak bude provedení analýzy současného stavu společnosti. Návrhovou částí pak samotný návrh marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix.
Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka
Selingerová, Jana ; Měsíčková, Michaela Vítek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou, jejíž úspěšné fungování je základem pro nalezení cesty k zákazníkovi. Teoretická část shrnuje pojmy, které nastiňují důležitost firemní kultury pro úspěšné podnikání. Poznatky z teoretické části práce jsou následně využity v dalších částech práce. Analytická část sestává z analýz a dotazníkového šetření, jejichž úkolem je odhalení problémů a nedostatků. Poslední část práce obsahuje návrhy na vylepšení stávající situace.
Communication policy of the company in a market economy
Dzhelomanov, Roman ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Předmětem bakalářské práce je komunikační politika "Albatros" JSC. Cílem je analyzovat komunikaci Společnost politika v tržním hospodářství. společnost "Albatros" velké výrobní společnost, která byla založena v roce 1994 rok, hlavní činností je rozvíjet a realizace čidel a měřicí přístroje pro ropy a zemního plynu průmyslu. V první kapitole teoretické aspekty popsaného komunikační politiku podniku. Druhá kapitola obsahuje popis společnosti a jejích aktivit a model "Aktuální stav" ve firmě komunikací. Ve třetí kapitole komunikační model popisuje "budoucího stavu" a firemních doporučení.
Adjustment of marketing strategy of Slovak company on the Czech market
Christov, Tomáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem diplomové práce je zjištění potřebného rozsahu přispůsobení marketingové strategie slovenské společnosti na podmínky českého trhu a vypracování návrhů na zlepšení konkrétné strategie. Práce detailně popisuje základní koncepce mezinárodní marketingové strategie, jejich výhody a nevýhody, nástroje komunikační politiky využívané v mezinárodním prostředí a jejich vztah k ostatním nástrojům marketingového mixu. Tito teoretické znalosti jsou následně použité na konkrétní společnost, která vstoupila na český trh. Práce dále popisuje rozsah potřebné adaptace marketingové strategie společnosti na podmínky českého trhu na základě informací poskytnutých přímo od vedení společnosti na zakladě vykonaného dotazníkového šetření. V závěre práce na základě vykonaného výzkumu jsou uvedeny návrhy na zlepšení celkové strategie společnosti, které nemusí být v plném souladu s jejími firemními cíli.
Marketingová strategie společnosti Bambule Alltoys, spol. s.r.o.
Kopová, Petra ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hadraba, Josef (oponent)
Předmětem této práce je analýza a zhodnocení marketingové strategie hračkářského maloobchodního řetězce Bambule Alltoys, spol. s.r.o. Dále jsou zde navržena doporučení, která by mohla pozici firmy na trhu upevnit a pomoci jí v naplnění jejích strategických cílů. V teoretické části je vymezen strategický marketing a proces strategického marketingového řízení. Následně jsou zde popsána specifika marketingu spotřebního zboží a současné trendy na evropském a českém trhu hraček. Praktická část se zaměřuje zejména na komplexní situační analýzu společnosti a popis výsledků marketingového výzkumu vycházející z analýzy prvního a druhého stupně. Výsledky z těchto částí potom slouží jako podklad pro tvorbu doporučení pro komunikační, personální, výrobkovou, distribuční a cenovou politiku společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.